Avtoreyd.Az Avtoxəbər Avtomobil loqotipləri: onların maraqlı yaranma faktları (Foto)

Avtomobil loqotipləri: onların maraqlı yaranma faktları (Foto)


Hər bir müəssisə və ya işə başlama öz adına malik olmalıdır, xüsusi ilə avtomobil  sənayəsində loqotipsiz mümkün deyil.Niyə marka məhz özü üçün belə simvolu seçib və nə vaxt o,buraxılıb.AvtoReyd.Az sizə bu barədə danışacaq.

1. Dodge

Dodge loqotipində bu gün arxarın başı təsvir edilmişdir. Bu Dağ keçisidir, hansı ki, Mərkəzi və Orta Asiya dağlarında yaşayır. Qeyri-adi seçimdir doğru deyilmi? Şirkətin bir neçə köhnə modeli bu heyvanın buynuzlarını xatırladan əyilmiş işlənmiş qazın çıxması kollektoruna malik idi və onun sayəsində loqotip meydana gəldi.

2. Ford

Ford şirkətinin emblemi heç vaxt nəsə mürəkkəb və dolaşıq deyildi. Zərif – ola bilər. Ancaq onda heç nə anlaşılmayan və ya məxfi yoxdur. Lap başdan simvolda sadəcə “Ford-un” qəliz yazısı özünü göstərirdi.

3. Chevrolet

“Qalstuk-Kəpənək” loqotipi Chevrolet üçün Uilyam Dyuranom fikirləşib. Bu simvolun yaradılmasının bir neçə versiyası mövcuddur. Dyuran özü inandırırdı ki, sadəcə bir Paris mehmanxanasında divar kağızlarından naxış götürüb. Hərçənd mümkündür, o zəhlətökən həqiqəti bilmək cəhdlərindən belə zarafata salırdı.

4. Citroen

Citroen-in “ikiqat şevron” emblemi avtomobil istehsalçısının yaranmasından əvvəl çıxıb. O dişli ötürülmənin işarəsidir. Məsələ ondadır ki, 1905-ci ildə şirkət (hansı ki, sonra Citroen olacaq) parovozlar üçün dişli çarxların istehsalıyla məşğul olurdu.

5. Honda

Honda-ın sadə, amma zərif loqotipi yalnız şirkətin məhsulları ixracat üçün çıxmağa başlayanda ortya çıxdı. Onda heç bir fırıldaq yoxdur.Uzun müddət idi ki,şirkətin hər hansı rəsmi simvol yox idi.

6. Mercedes

Üç şüayla ulduz şəklində şirkətin loqotipi üç istiqaməti göstərir, hansılarda ki, nə vaxtsa bu istehsalçı işləyib.Söhbət su, yer kürəsi (torpaq) və hava haqqında gedir.Məsələ ondadır ki, Mercedes avtomobillərlə yanaşı, gəmilər və təyyarələr üçün detalları buraxırdı.

7. Audi

Audi üzükləri – dörd müstəqil istehsalçının birləşməsini göstərən loqotip-simvoludur, hansı ki, 1932-ci ildə baş verib. Əvvəlcə, belə simvol konsernin buraxdığı yarış avtomobili üçün xüsusi istifadə olunurdu.

Bonus: BMW

BMW emblemi ən hiyləgərlərdən biri sayılır. Onun dizaynı təyyarənin fırlanan propelleriylə ilham verilmişdi. Əgər ona düz bucağın altında baxdıqda, onda dörd seqmentlə dairə görünəcək. BMW-ın ağ-göy rəngləməsi bavariya bayrağına bənzəyir.

AvtoReyd.Az

 

Related Post