Avtoreyd.Az Avtoxəbər QAZ-ın seriya istehsalına buraxılmayan 5 yolsuzluq avtomobili (Foto)

QAZ-ın seriya istehsalına buraxılmayan 5 yolsuzluq avtomobili (Foto)


1990-cı illərin qızğın böhran çağı yük avtomobillərin tələbatını azalması Qorki avtomobil zavodunun rəhbərliyini yaranmış vəziyyətdən çıxışı adət edilməmiş bazar mexanizmləri ilə axtarmağa məcbur etdi.Şirkət çərçivəsində problemi həll etmək üçün ciplərin seriya istehsalının köməyi ilə çalışdılar. Ancaq, vaxtında Mitsubishi konserni müvəffəq olduğuna,rus avtoqiqantı nail ola bilmədi.AvtoReyd.Az sizə işıq üzü görən, amma seriyaya istehsalına buraxılmayan 5 avtomobil təqdim edir.

QAZ-2308 “Ataman”, 1995-ci il

1995-ci ildə qurulmuş beş metrəlik pikap QAZ-2308 “Ataman” yüksək keçmə qabiliyyətinə malik avtomobil kimi yerləşdirilirdi. Konstruksiyanın təkmilləşdirilməsi üçün 1996-1999 ildə bir neçə nümunə partiya istehsal edilmişdi. Cipin seriya buraxılışı 2000-ci ildə nəzərdə tutulmuşdur.
Amma 2000-ci ildə avtomobil zavodu “Baza elementi” şirkəti aldı və yeni rəhbərlik modelin seriya buraxılışının ideyasından imtina etdi. Təcrübəli nümunələrdən biri Nijniy Novgorod aeroportunda müşayiət edən avtomobil kimi bir az işlədi.

QAZ-230810 “Ataman-Yermak”, 1999-cu il

QAZ-2308 “Ataman” modelin hazırlaması mərhələsində konstruktorlar tərəfindən təxminən 20 modifikasiya təklif edilmişdi, ancaq yalnız onlardan ikisi təcrübəli nümunələrin istehsalının mərhələsinə çatdılar. Onlardan birincisi QAZ-230810 “Ataman-Yermak” adını daşıyırdı və beş yerli universal şəklində təqdim edilmişdi.Cəmi 3 nüsxə yaradılmışdı və 1999-cu ildə model işıq üzü gördü.

Model ikicərgəli kabina ilə,yan qapılarla və bağlı kuzovla pikap şəklində QAZ-230812 klassik “Atamanın” ikinci modifikasiyası oldu.

QAZ-3106 “Ataman-II”, 2000-ci il

“Ataman” modelinin növbəti modifikasiyası o zaman 2000-ci ildə Moskvada keçən avtosalon çərçivəsində qurulmuşdu və QAZ-3106 “II Ataman” adı verilmişdir. Köhnə modeldən aparıcı körpülər, tormoz sistemi və asma qalmışdı. Kuzov o vaxtın tələbinə uyğun olaraq SUV stilində layihələşdirilmişdi.

Cipdə yeddi insan üçün bir sıra oturacaqlarla təhciz edilmiş kifayət qədər böyük qabaritlərə malik idi. Ancaq, prototipin yaradılması göstərdi ki, avtomobil seriya buraxılış üçün çox baha olacaq və layihə bağlanıldı.

QAZ-2169 “Batalyon komandiri”, 2000-ci il

Bu modelin hazırlaması eyni zamanda “II Atamanın” hazırlaması ilə aparılırdı.Şassi “Ataman” prototipindən götürülmüşdü, mühərrik kimi 2,1 litr həcmində turbodizeldən istifadə etməyi təklif edilmişdi, ötürmə qutusu kimi beş pilləli mexanika idi.Qalan yolsuzluq avtomobilinə xas olan bütün xüsusiyyətlər bu avtomobildə var idi.

Prototiplər bir neçə sərgidə nümayiş olundu və diqqəti QAZ-69 ilə xarici oxşarlıqla cəlb etdi.Həminki səbəblərdən avtomobil seriya buraxılışı üzü görmədi.

QAZ-3106 “Ataman-II”, 2004-cü il

“Ataman-II” modelinin işə salınmasının ikinci cəhdi 2004-cü ildə təşəbbüs edilmişdi.Nəzərə alsaq ki, bu modellər mükəmməl deyil idi,istehsalçılar Şevrolet Niva və UAZ Patriotdan bir neçə ehtiyyat hissəsini borc almağa ümid edirdilər.

Artıq yoxlanmış modelə oxşar yolsuzluq avtomobili “Ataman” layihələşdirilmişdi. Qüvvət aqreqatları kimi ZMZ-ın və avstriya Ştayer-in ehtiyyat hissələri istifadə etmək planlaşdırılırdı. Tam ötürücünü daimi etməyi güman edilirdi. Həmçinin yolsuzluq avtomobili və pikap versiyasının üç qapılı nümunəsinin istehsalı planlaşdırılırdı.

Hesablamalar göstərdi ki, avtomobilin qiyməti istehlakçı üçün çox yüksək olacaq və bir il sonra layihə donduruldu.

QAZ-3106

2004-cü il QAZ üçün yeni yolsuzluq avtomobilinin buraxılışı ilə qeyd olundu, hansı ki, Chevrolet Niva və UAZ Patriot-un arasında yer almalı idi.

QAZ-3106 – klassik yolsuzluq avtomobilidir. Avtomobilin kuzovu çərçivəyə bərkidilir, asmalar tamamilə asılıdır, amma klassik resorlar yaylara əvəz edilmişdir. Asmaların və çərçivənin konstruksiyasını istehsalçılar “Ataman” eksperimental modelindən götürmüşdürlər.Avtomobilin üç qapılı pikap kimi buraxılmağı güman edilirdi. Avtomobil tamötürücüdür.

Bu Rusiya istehsalı olan yolsuzluq avtomobilinin qiyməti həddindən artıq yüksək olduğundan avtomobil istehsalata çıxmadı və 2005-ci ildə layihə donduruldu.

QAZ-2169 “Kombat”

QAZ-2169 “Kombat”-ın hazırlanması Qorki avtomobil zavodunun mütəxəssisləri tərəfindən ikinci “Atamanın” hazırlaması ilə paralel aparılırdı. Planlaşdırılırdı ki, “Kombat” əfsanəvi QAZ-69-un davamı olacaq. Bu yalnız modelin nömrələnməsində deyil, həm də bu avtomobilin xüsusi retro-stilində əks edildi.

Bu yolsuzluq avtomobili “Ataman” ailəsindən şassini borc aldı. Avtomobilin ürəyi — 2,1-litrlik 110 at gücünə malik  5-pilləli ötürmə qutusu ilə təhciz edilib. Oxarası diferensialın bloklanması ilə və aşağı salan ötürmə ilə ön ötürücü qutulu avtomobildir.

Bir neçə sərgilərdə şou-stopper kimi istifadə edilən bu avtomobil seriya buraxılışı üzü görmədi.

Bonus: “Tiqr” QAZ, 2001-ci il

Əvvəlcə məhz avtomobilin bu modifikasiyası İordaniyadan sifarişçilər üçün işlənirdi, ancaq bir neçə səbəbə görə seriya istehsal olmadı. Bununla belə, hazırlamalar hədiyyəylə bitmədi və daha sonra Tiqrin Rusiya versiyası üçün əsas kimi istifadə edilmişdi, amma bu artıq tamamilə başqa tarixdir.

AvtoReyd.Az

 

 

 

Related Post