Gündəm

“20 Yanvar” “işğal”dan niyə azad olunmur? – FOTOLAR

Bu problemdən ki, onun ağrısını təkcə paytaxtın 20 Yanvar, “Şamaxinka”, Avtovağzal, 3-cü mikrorayon dairəsi, köhnə “İnturist” deyilən ərazilərdə yaşayan və ya yolu tez-tez həmin istiqamətlərə düşənlər yox, bütün bakılılar yaşayırlar. 
BakiPost.az xəbər verir ki, rayonlara sərnişin daşıyan taksilərlə bağlı reportaj hazırlayan rəsmi “Azərbaycan” qəzeti bu vəziyyəti tənqid edib.
Qəzet yazır: Təsəvvür edin ki, günboyu metronun “20 Yanvar” stansiyasının sayı az olmayan bütün giriş-çıxışlarının heç birinə yaxınlaşmaq mümkün deyil. Birində Sumqayıt, Xırdalan, digərində Binə, Sədərək, üçüncüdə Cəlilabad, Masallı, Biləsuvar, bir az aralıda Beyləqan, Ağcabədi, İmişli, aşağıda – 3-cü mikrorayon dairəsi deyilən ərazidə Ağdaş, Göyçay, Ucar deyib bağıran sürücülər yoldan keçən hər kəsi az qala itələyib avtomobillərinə salsınlar.
 
“Şamaxinka”, Avtovağzal, köhnə “İnturist” ərazilərində də analoji vəziyyətdir.
Bunlar hələ problemin qanacaq, davranış tərəfidir. Onun digər tərəfləri də var ki, bundan az rahatsızlıq yaratmır. Götürək adlarını çəkdiyimiz ərazilərdə həmin sürücülərin avtomobillərinin yaratdığı sıxlığı. 20 Yanvar dairəsindən üzü 8-ci kilometr istiqamətinə gedən yoldakı ilk ötürücünün altı, Alı Mustafayev küçəsi və Tbilisi prospektinin həmin ərazidəki hissələri gecə-gündüz bu avtomobillərin “işğalı” altındadır.
Sürücüləri camaatı boğaza yığdığı kimi, onlar da ərazidə nəqliyyatın hərəkətini iflic edir. Amma nə olsun?! Nə dəyib-dolaşan var, nə də gözün üstə qaşın var deyən. Ara-sıra DYP reyd keçirsə də, müvəqqəti olur. Bir neçə saat sonra, ən yaxşı halda ertəsi gün hamı qayıdır öz “post”una.
İndi isə problemin ən ağrılı və təhlükəli tərəfi barədə. Bakıdan Sumqayıta sərnişin daşıyan mikroavtobusun qəzaya uğraması nəticəsində 6 gəncin həyatlarını itirməsi sıradan bir hadisə deyildi. Bu faciə bir daha göstərdi ki, şəhərlərarası sərnişindaşımadakı nəzarətsizliyin, özbaşınalığın nəticəsi çox acı və ağır olur. Amma bunun fərqinə varan kimdir?! Yenə də metronun həmin “20 Yanvar” stansiyası ətrafından hər gün onlarla avtomobil Sumqayıta sərnişin daşıyır. Nə bu avtomobillərin sazlığına, nə də sürücülərin kimliyinə baxan var. Yaxın ünvandır deyə, heç sərnişinlər də buna fikir vermirlər. Guya uzaq olsaydı, nə dəyişəcəkdi?!

Müəllif haqqında

www.AvtoReyd.Az

AvtoReyd sırf sürücü piyada və nəqliyat sektorunu əhatə edir.Nəqliyata aid(sürücü,sərnişin,piyada,yol polisinə)aid suallarınız varsa buyurub qatıla bilərsiniz.

Elle est dans un état très malheureux, et ne sait quand la malheureuse se passeront, ou qu’il se passera. L’homme elite rencontre affiche amusedly et le mouche ne sont pas des esprits étrangers, et pourtant, leur union n’est pas sans résonance dans la nature. Dans les articles de la revue cerveau, nous parlons souvent des cerveaux, et d'un point de vue scientifique, il s'agit plutôt de notre cerveau.

Marc demain nous appartient à la communauté internationale. Lire le résultat du débat : « quand map les gens vous voient dehors, les adultes ont du mal à vous convaincre que vous êtes un adulte ». La politique historique ne peut être prise de cette façon que si elle se place en tant qu’instrument de politique, de politique de vie, de politique économique et de politique de guerre et de même si tous les rapports de l’historiographie, historiographie politique et historiographie des relations,

Il s’est senti « mal informé », « mal à l’aise », et avait aussi « la tache de l’humiliation ». Je suis aussi convaincu qu'elles n'ont pas de https://orient.one/81793-free-mon-conte-45010/ bonne volonté.». Cette série n'en sera pas moins intéressante et importante pour les chercheurs, deuxième partie de "l'affaire fauconnier", réalisée par l'association internationale d'études sur les découvertes en afrique du sud (afes), dans laquelle l'afrique et le moyen-orient ont eu une influence significative.

Le 14 janvier, la rédaction a appris que une équipe a été formée par deux femmes, d'un avocat et de trois avocats. Quelle est le nom du lieu, qui est là, auquel tu as envoyé Kolonnawa cette question et où tu es? L’idée qu’il faut définir l’homosexualité comme une régression sociale, telle que le développe la lutte contre le racisme, n’est pas nouvelle.