Biz öyrəşmişik ki, avtomobillərdə ehtiyat təkəri yük yerində və ya arxa qapıda və ya hardasa dibdə xüsusi yerdə saxlanılır. Amma avtomobil tarixi ehtiyat təkərin yerləşdirilməsinin başqa variantları daima yeniliyir. AvtoReyd.Az bu dəfə sizə 10 tam fərqli nümunə təqdim edəcək.
Renault Dauphine avtomobilinin ehtiyat təkəri öndə yerləşən xüsusi taxçada yer alıb. Kifayət qədər orijinal yer sayılır.
Fiat Multipla (ən birinci nəsil) mikroavtomobilinində “ehtiyat” üçün təkəri qabaq sərnişinin ayaqlarının altında yerləşdirilib.
Eyni qərar alman şirkətinin DKW mühəndisləri istifadə etdilər. Onlar qabaq oturacağın altında ehtiyat təkəri gizlətdilər.
Bu mühərrik bölməsinin təqdimata ehtiyac duymuruq, axı o əfsanəvi Lada 4×4-ə aiddir. Ehtiyat təkər üçün yer yalnız kapotun altında tapıldı ki, mənfi tərzdə avtomobilin passiv təhlükəsizliyində təsir etdi.
Amerika istehsalı olan Chevrolet Corvair-in ehtiyat təkəri həmçinin mühərrik bölməsindədir. Amma,NİVA-dan fərqli olaraq bu avtomobiln mühərriki arxada yerləşdirilib.
Jeep CJ-5 yolsuzluq avtomobilinin ehtiyat təkəri kuzovun arxa təkərin yanında yerləşdiriblər.
Kapotun üzərində ehtiyat təkərin unikal yerləşməsi ilə təqdim olunan daha bir əfsanəvi avtomobil.
Morgan Plus 8 rodsteri hərçənd müasir model sayılsa belə, amma 30-cu illərin idman avtomobillərinin stili təkrarlayır. Ehtiyat təkərin belə yerləşdirilməsi bunu demə əsas verir.
Ən maraqlı qərarlardan birini öz modelində Britaniya markası Bristol 404 tətbiq etdi. Onlar sol qabaq qanadın xüsusi bölməsində ehtiyat təkəri belə gizlətdilər.
Mühərriki arxada yer alan Volkswagen T2 kuzovun qabaq divarında yerləşdirilmiş ehtiyat təkərinə görə tanımaq asan olar.