Yəqin,artıq bir neçə il avtomobil idarə edən və əyilib altına baxan sürücülər fikir veriblər ki,bəziləri nəyəsə görə, səsboğanda dəlik açırlar.Səsboğanı və ya dəyişib işlənmişi qoyan bir çox sürücülər artıq bu üsuldan istifadə edirlər.Boruda dəlik-bu heç də zavod istehsalı deyil.
Səsboğanda suyun mövcudluğu problemi iki diametral əks nöqteyi var.Gəlin hər ikisinə nəzər salaq.
“Lehinə”olan fikir
Əslində dəlik səsboğanın arxa qazanında hazırlanır. Nə üçün? Hər şey çox sadədir. Bu korroziyadan müdafiə üçün hazırlanır.Aydın məsəslədir ki,yeni avtomobil alan soruşacaq, necə yəni ümumiyyətlə hansısa bir kiçik dəlik o qədər dağıdıcı hadisədən avtomobilin işlənmiş qazın çıxması sistemini qoruya bilər?
Məsələ kondensatda və ya ayırılan rütubətdədir. Kondensat işlənmiş qazın çıxması nəticəsində ayrılır avtomobilin səsboğanın divarlarında çökür.Kondensat əsasən avtomobil uzun müddət işsiz durduqdan sonra axır.
“Əlehinə”olan fikir
Beləliklə mühərrik yanacaqla-havanın qarışığı ilə çalışır, işlənmiş qazın bayıra çıxması vaxtı su buxarı yaranır. Soyuq vaxta bu buxar həqiqətən rütubət şəklində səsboğanın daxilində kondensasiya oluna bilər. Köhnə sovet və Rusiya avtomobilləri üçün, hansıların ki, səsboğanları adi poladdan hazırlanırdılar, belə vəziyyət çox tənqidi ola bilirdi. Bəlkə də 3-4 il ərzində səsboğan sıradan çıxa bilirdi. Artıq paslanmyan materialdan hazırlanan səsboğanlar daha uzun xidmət edirlər.
Səsboğanda açılmış dəlik ehtimal ki, tədricən yanmağa başlayacaq və səsboğanı yararsız hala salır. Səsboğanda yaranan sudan qurtulmaq üçün,həftədə bir neçə dəfə,təxminən 5-6 min dövriyyəyə qədər avtomobilin mühərrikini qovaraq bir saat hərəkət etmək kifayətdir. Belə səfər zamanı səsboğan qızışır və ondan bütün su buxarlanır.